range rover

hej söndag.......
är helt slut, har inte sovit så mycket som jag borde ha gjort den här helgen. tyckte alicia sa att man skulle ha skitsvårt att somna ikväll men jag somnade ju på soffan förut?????? HUNMMMMMMMM ALICIA??? :))

har iallafall spenderat helgen med en massa härliga människor, och jag har haft skitkul. bilder kommer nog att komma inom några dagar också.
jens håller på att grilla, så snart blir det gomat. mumma.
har även köpt mig en b&j.
är för trött på att lägga ner själ&hjärta i detta inlägg, haha.. så jag återkommer nån annan gång.
nu loggar ja ut, hejdo


Kommentarer
Postat av: alicia

jag somnade okcså på soffan

2010-05-02 @ 22:41:27
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0