paramore

svar på V:s kommentar.
hahah jag såg inte er gå och hämta en enda gång?? måste ha missat de ;)


goddagens, skriver ett inlägg lite snabbt innan jag går och byter om för match. är inte alls sugen, känns inte som att det kommer gå nå bra. så jag räknar nog inte med vinst ikväll, men måste man så måste man.. haha gud vilken inställning jag har

skolan rullade på, fick skjuta upp omprovet till imorgon, hinner dock inte träna så mkt mer ändå pga matchen. men jag får väl hitta nåttt tillfälle det passar.
känns jävligt bra att vi snart går ut, nu är det inte mycket kvar. tredje sätter jag in hårfärlängningen också, har inte sagt så mycket om det. men det ska jag iallafall. fjärde åker jag och julia på kryssning, längtar som fan med tanke på hur kul vi hade förra året. haha..
sen väntar skolavslutning, födelsedag, och 2 bröllop. det är mina planer framöver iallafall.

nej nu ska jag vandra vidare, måste nog förbi mamma och hämta målvaktströjan också. så ja, hejdå


Kommentarer
Postat av: v nordin

bra där sara, för vi gick ju inte ungefär 20 ggr? =)

2010-05-24 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0