my beating heart belongs to you

morsning
det är en sliten sara som skriver såhär på morgonkvisten.


är hemma idag också, kände att vårruset gjorde inte mig bättre iallafall, kunde inte sluta hosta när jag kom hem. och huvudvärken lär ju inte försvinna förän jag slutar hosta heller så.
slog på en film igårkväll, men slog av den lika snabbt eftersom jag låg och halvsov. vaknade imorse av ett hostanfall och då vare ju bara o kliva upp. efter det här inlägget ska jag faktiskt ta och sätta igång med ett antal skoluppgifter som jag har kvar. förhoppningsvis kommer jag en bit på vägen.

idag står det kycklig, ris&curry på matschemat. göttgött kan ja lova

nej nu ska det pluggas, skriver sen hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0