johnossi

svar på ellens kommentar:
- haha känner mig inte så iallafall, känns inte riktigt bra än.
men det blir nog bättre efter jag tagit mig en sväng på birren ;)


hej fredag, ÄNTLIGEN HELG! känns hur skönt som helst, den har varit efterlängtad sen i måndags kan ja lova. har dock gått bra i veckan, dom dagarna jag varit där. har lämnat in andra världskriget, har börjat på svenskan, det kändes som att soprovet gick skitbra idag. plus att jag fick reda på att jag fick VG på nationella i fysik. känner mig nöjd. har bara svenskainlämning, och en uppsats kvar att göra i helgen. så det ska ja nog få gjort.

klippte mig igår också, känns kort och det känns fel. men när jag satt i hårförlängningen blir det nog bra, men nu var det försenat pga att så många hade beställt nu. så då ska vi avboka den beställningen och köpa i stan istället. förhoppningsvis gåre bra, dör om jag får ha det här korthåret på skolavslutningen, vill ju kunna göra nånting... vart lite ilsk nu, menmen. blir no....g.bra...förhoppningsvis

sover hos ellen inatt, och ska snart dra mig till mamma för att packa och byta om lite. ska ut med folk idag, lär ju sitta vid en eld som alla andra kvällar. haha.. men det ska bli skoj, gullan ska ju med och det händer inte varje dag. lite back in the days kanske ;)

aja, ska gå nu. posshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0