if i should fall behind

FÖRLÅT. men om cirkus en månad blir det förhoppningsvis bättre.

jag ellen julia & simon var och simmade igår. började med att göra livräddningen, och här i bloggen kan jag skryta till lite och säga att jag slog rekordet. ha ha ha ha ha...... sen började vi med magistermärket. kan ju tala om att jag har dykt från högsta trampolinen, simmat 19 meter under vatten. trampat och flytit i 12 minuter. dykt ner på botten ett x antal gånger, och gjort en volt från minsta trampolinen.
vi tänkte dra dit idag igen och göra det sista men vi åker dit imorgon istället. då väntas lite klädsim, bröstsim 80 meter, och ryggsim 40 meter. sen ska jag nog vara klar.

idag efter skolan åkte jag och elin på cosmos och köpte en pizza. vi både är förskyld så det var inte lika gott som vanligt. och elin åt inte ens halva så hon tog med sig resten hem. jag själv satt och sa efter lite mer än halva att nu ska jag inte äta mer för jag var så jävla mätt, haha det slutade med att det bara var en liten bit kvar......
efter våran middag där så åkte vi vidare. spelade in min audition till swedens next best dance crew , haha slutresultatet blev riktigt bra kan jag lova. skrapade benet lite också så jag såg riktigt tuff ut. längesen jag skrattade så mycket

nejmen nu ska jag gå och lägga mig, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0