hate

hejsan!
är på riktigt bra humör, känns som att det är en del på gång nu.
helgen har varit skitrolig och snart är det sommarlov, är snart klar med allt skolarbete, jag får snart min kamera, jag fyller snart år, håret blir gjort på torsdag, på fredag ska jag på kryssning, och snart är det bröllop som står på schemat.

har spenderat helgen hos ellen, och vi har haft riktigt roligt.
i fredags åkte vi ner till grunna, kom en del folk och vi hade det allmänt kul bara. igår började det med lite brännboll, kul men riktigt jobbigt. efter nån timme eller två på älvvallen åkte vi på maz och vänta på att v&e skulle äta, sen for vi ner till grunna. kvällen blev återigen lyckad, det klargjordes lite saker så det känns bra på den biten också.
var hemma strax efter ett, tog oss en långfika innan vi gick upp på loftet och somnade.
vaknade av att ellen pratade i telefon imorse, då insåg jag att det var morsdag.
ja det var bara att klä på sig och fixa lite och fara in på birren, var inte alls meningen att jag ens ksulle dit emn jag var ju tvungen. fick med mig en ljuslykta till moder min, hon blev nöjd så det var ju bra.
två timmar senare åkte vi hem, sen dess har jag pluggat flitigt. är snart klar med ena bokrecensionen. ska se om jag hinne göra en till också. ska göra en bilduppsats, och en engelskatext också. kanske måste sätta igång med det före, har ju inte så mkt tid imorgon. nejmen nu ska jag fortsätta med mitt, hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0