happy

I don't know what I've been doing.

haha jo javet, jag har legat i soffan och stickat på min halsduk. låg så länge att jag stickade upp rullarna jag var på, sen öppnade jag två nya, och stickade upp dom med. hahahahha, förhoppningsvis har christina mer garn av samma färg. hoppas*..

eftersom pappa den lyckofisen ska åka till tyskland och kolla på hockey på torsdag så sover jag här inatt, vill ju träffa fadern min litegranna innan han åker. så jag sover här endast inatt och åker till mamma igen imorgon. hade ett soprov imorse som jag inte ens visste om, var helt inställd på att det var imorgon. och om jag får göra ett omprov eller om det blir ett ig har jag ingen aning om. fick också reda på matten, jag fick G. men jag låg på typ G+ eller nått sånt :s.. fattar nada men roger sa nått om att provresultetet inte blir slutbetyger eller nånting....... blablabla vi får väl se

sitter just nu och laddar hem några filmer, tänkte kolla på en ikväll innan jag droppar ögonlockena. kliver upp en hel timme senare imorgonbitti så det känns superskönt. har fotbollsturnering på skolan så jag laddar lite, haha njet.
men iallafall så.............................
hoohohoh
jag & gullan har sökt till torpshammar nu!!! hon kommer givetvis komma in med sina briljanta betyg men jag med mina ynka poäng får kämpa lite mer. haha men om jag skulle komma in skulle det vara otroligt kul, skönt, spännande, skitnervöst, och ja alla känslor på samma gång! helst sjukt att jag kanske flyttar härifrån... och med julia söderberg som man känt sen ja EVER, så fan va skoj. bort från sörberge, heliga gudar va skönt. mahahha

nej nu ska förskylda jag gå och lägga mig framför en rulle, prosit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0