give it to me right

baby baby it's a wild world

kan ju tala om att min bröstkorg brann under uppvärmningen, haha hualigen. inte det roligaste attt träna med hosta kan ja lova, men det är väl som det är det.
satt mig på sidan och hostade på där ett tag, sen gick jag och ställde mig i målet. hade ingen lust alls att ens ta bollen, så det blev en ganska halvdålig träning. slog knät igen så det värker på som fan också, känns som min turdag eller nått liknande.
jag har iallafall gjort klart mitt collage, äntligen! haha...
har stickat klart halsduken också, nu ska jag bara sätta på fransar. men det får kristina hjälpa mig med på torsdag, så jag inte gör fel efter allt detta slit..
ska sätta igång med Son snart också, måste få spela några omgångar på FB först.... hähä -.-
har sovmorgon imorrn, men ska för mitt eget bästa kliva upp samma tid ändå och plugga. duktig

aja hejdo, fb väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0