where the stars go blue

klockan är snart halvsju, jag är trött, och jag har ont i magen.

öppet hus igårkväll gick ju kanoners, stog i kiosken med mycket roligt sällskap. julia,erik,moa&viktor. kan tänka mig jobba i kiosk med dom i framtiden faktiskt, haha låter som en bra idé. nejmen trots min magsmärta klarade jag av att vara på skolan i cirkus 12 timmar. inte illa alls kan jag tycka. skramlade ihop lite pengar iallafall. bra det (Y)

jag tackar även mig själv för att jag var med på öppet hus igårkväll, det resuleterade ju i att jag blev ledig idag. dock hade jag ett prov som jag var tvungen att göra, eftersom jag är ledig nästa vecka. och sen är det ju lov blablabla..
ni fattar <
så jag vandrade iväg till min sista lektion, sliten som fan var jag också. mjukisbyxor, ett linne & en huvtröja. uppsatt hår som inte har tvättats på år och dar, och osminkad. haha det låter som att jag brukar ha jättemycket smink, som att jag inte kan visa mig utan smink. men inte ens lite mascara kletade jag på. menmen, ingen klagade för de inte (Y)

provet som jag hade promenerat dit för att göra, som också var ett kemiprov. var jag ett poäng ifrån VG, känns lite VAFAN ETT POÄNG.. men jag är jävligt nöjd att jag ens klarade provet, med tanke på att dom två dagar jag var hemma från skolan sov jag. så jag känner mig nöjd med G+. otroligt

pga min mage har jag inte gjort någon sorts ansträngning alls till att hitta nått annat roligt än att vara hemma hela kvällen. pappa har köpt ostkrokar och festis till mig, så jag tänkte mysa ner mig med det och slå på en rulle. så jag önskar dig en trevlig kväll, PUSShej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0