walk this way

tjosan.

tänkte börja med att berätta om gårdagen.
vaknade rätt tidigt på grund av ett hus med 4 ungar. så jag ringde alicia och sen la jag mig och lyssnade på musik ett tag. tillslut gick jag ner och satt mig vid datorn i väntan på träning.
träningen gick nog bra, men det kändes ändå tufft. hade ingen kraft kändes det som, det bara blev som det blev. plus att jag inte har varit nå pigg den senaste tiden. menmen.
idag känns det ännu sämre. och har även dubbelträning idag. så vart jag ska hitta orken vet jag inte, för just nu känns det inte ljust för min del.
iallafall så efter träningen duschade jag lite snabbt, drog på mig nå kläder och smetade på mascara för att sedan åka till staden med mamma.
svängde även in på birren när stan höll på o stänga.
är iallafall nöjd med köpena.


- monki 40 kr


- guldfynd (ta 3 betala för 2) ca 150 kr


- gina tricot 49 kr


- stadium 400 kr : ÄLSKA

 
fram - bak
vila 300 kr (klicka för större bild)



det hade varit bättre bilder om jag
hade haft en bättre kamera. men nu
har jag inte det. synd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0