somebody

morsningkorsning,
jag är pepp idag. förhoppningsvis blir det en bra dag.

var väldigt längesen jag var på hockey senast, så nu äre på tiden. ska gå med alicia julia & lisa, så det blir nog riktigt tevligt det. hoppas på en vinst också!
pappa jobbar så jag gör egen mat idag, tänkte försöka mig på strips och schnitzel. förhoppningsvis blir det bra, kan inte tänka mig att det är så svårt. så det blir nog bra.
har inte fixat mig riktigt på hela lovet. kanske i helgen, men inte sen dess. haha .. men idag tar jag tag i det här. min hud är fortfarande konstig också, tycker att det borde ha gått bort nu. men tydligen inte, ska höra med mamma vare är för nånting.

har knaprat på en idé till min vägg hos mamma också, har äntligen kommit på nått jag gillar. men jag behöver en mening, så det är bara det som fattas. blir denna idé i verket kommer det nog upp på bloggen när jag väl har gjort det. så det är bara att vänta och se .. ;)

skriver mer under dagen, Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0