somebody to love

nu är jag tillbaka igen, fixad och fräschare än tidigare dagar. haha..

fan det ska bli riktigt kul att gå på hockeyn faktiskt, var ju som sagt längesne plus att mattias får pris i pausen. som han har tränat och kämpat så är han värd dedär kan jag tycka. så det är ju skitkul för honom =)

jag har gått runt och funderat som en dåre på om jag ska ha väska med mig eller inte på hockeyn. jag vill egentligen inte, men då är frågan vart jag ska ha pengarna? jag ska ha skinnjackan och har inte lust att gå och hålla i dom heller. så väskan måste med även om jag vill eller inte.

dagens sara svensson;


- jeanstights, linne & stor pösig tröja

hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0