sleepy

svar på alicias kommentar :
ja jag hade tänkt det ;)

har spenderat det mesta av dagen i stan och på birren.
började med ett pass på etic med laget, haha fyfan. men det var skönt när vi var klar =) känner att armarna fortfarande skakar i vissa lägen. hehehehhhehehehehhe ..
åkte hem , duschade. fick främmande av en tjej, men kan tyvärr inte säga vad det handlade om ännu. hemlisssss.
sen for vi till staden för lite tittande. fick med oss tre saker hem, bla en eventuell skolavslutningsklänning. ute i tid (Y) nejmen jag vet inte om jag vill ha den då än, men annars kan jag ju ha den i sommar. funkar ju de å =) kan lägga ut en liten sneakpeakbild nån dag. kanske iaf, vi får se 
*fick med oss två saker till hem. men det är lika hemligt som det andra hemliga, inte ens en smygtitt.

påvägen hem svängde vi in till moster för att visa dagens handlande, pratade lite och så.
sen for vi hem igen, och nu är jens kompis här med sin tjej. och jag funderar starkt på att gå och lägga mig, magen är ju inte i sitt bästa skick. varken inuti eller utanpå, haha..

HeydåNu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0