sara the master

slutade med att jag spenderar ntten hos alicia, alltid lika trevligt.
har tryck i oss alla sorters chips, och ostkrokar. haha dödligt mätt nu. illa..
jag lyckades med middagen, och pappa var nöjd han med.
pimplingen gick dock inte så bra, jag har varken intresse eller tålamod för sådant. känner mer för att sitta och njuta av sol jag, och någon sådan fanns inte heller. så fikat var höjdpunkten under dom timmarna :)

när alicia blev avsläppt hos mig förut så började vi med att sitta vid datorn lite, kollade igenom en massa mappar. vissa roliga, andra inte. sen började vi baka. vi åt så mycket att vi hann knappt njuta av den, haha.. sen satt vi oss med pappa för att kolla på hockeyn. och det slutade med vinst, inte illa. kan tycka att det var viktigt också. sebbe gjorde första målet också, inte illa alls. efter andra perioden gick jag och alicia mot henne, plus ett stop på shell på vägen. haha kan ha varit dagens roligaste också. såhär gick allting till..
jag skulle betala och alicia skulle sen ge mig pengar. när vi kommer till kassan så börjas det.
killen i kassan: hej!
jag: hejhej!
killen: det blir 64 kronor
jag lämnar fram en hundring.
han: du har inte 4 kronor?
innan jag ens hinner tänka skriker alicia ut, JAG HAR!!!
sen lägger hon ifrån sig ett skratt.
då börjar killen i kassan småskratta. sen börjar jag skratta.
medans skrattar alicia också.
det fortsätts skratta och killen i kassan säger
: här var det någon som var ivrig på att betala!:)
sen fortsätts det skratta en hel del.
plus att det kom in två andra på macken som bara står och kollar vad vi håller på med, haha det är svårt att förklara men väldigt roligt vare. haha...
haha det verkar nog inte ett dugg kul för dig som läser. men tro mig bara..

imorgon är pappa på jobbet jag och ska laga mat till mig själv, sen väntar en träning på kvällen. som förhoppningsvis går bra också.
men nu måste jag lägga undan datorn, alicia halvsover nere i fotänden.
ska försöka väcka lite liv i na, och be om att få sätta på oth igen.
så nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0