right now

fyll i med ett namn -
denna person har bra andedräckt - ja inte vet jag eller
denna person skulle jag kunna göra allt för - pappa
denna person älskar jag - elin
denna person har jag haft sex med - chad michael murray ;p
denna person är det bästa som har hänt mig - tjejerna
denna person finns alltid där för mig - elin
denna person saknar mig -
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig - hade nog inte ringt nån
denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - nja javene
denna person är bra på att kyssas -
denna person kysste jag senast - pussade :) martin
denna person är värd guld för mig - tjejerna
denna person kommer jag aldrig svika - elin
denna person är kul - julia söderberg
denna person är gullig - jennifer hägglund
denna person fick jag senast ett sms ifrån - min telefon är trasig
denna person skickade jag senast ett sms till - ^
denna person va jag hemma hos senast - agnes
denna person va senast hemma hos mig - alicia
denna person låg senast i min säng - förutom jag, alicia
denna person har jag haft roligt med - gårdagens folk =)
denna person har alltid varit något extra för mig - ellen källman
denna person har jag släppt kontakten med - inte släppt, den har bara blivit sämre. julia n
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - elin
denna person va jag senast på toaletten med - ellen källman
denna person delade jag senast en cigg med - humm
denna person sov jag senast hos - alicia yman
denna person sov senast hos mig - alicia ^
denna person är min älskling - tiiiiiepppp martin mazeltov, haha
denna person har jag bråkat med många gånger - mamma
denna person hatar jag -
denna person vill jag lära känna bättre - tkr det är bra som det är nu =)
denna person pratade jag senast med på msn - wirre
denna person pratade jag senast med i telefonen - mamma
denna person har jag sovit med i någon annans säng - ellen i alicias säng
denna person har jag sovit hos - jennifer hägglund =)
denna person har jag käkat god mat med - elin wikberg
denna person va jag senast med på bio -  ellen & jessica, mnen vi träffade amanda julia & amanda där också ;)
denna person kollade jag senast på film med - kollade på oth o lassew med alicia om det räknas?
denna person skrek senast åt mig - mamma
denna person skrek jag senast åt - mamma
denna person är snygg - chad michael murray
denna person saknar jag - jennifer! & julia
denna person är mysig -
denna person va jag senast tillsammans med - viktor
denna person äcklar mig - j
denna person skulle jag ge en halv miljon för att kunna klara sig i cancer - släkten
denna person är bäst - sara svensson
denna person ska jag träffa nu - ingen

Kommentarer
Postat av: LiLLY

svar: va ju tvungen, mamma hetasa satan, om jag nånsin ska få de å växa va de sletna tvungen att gå bort...../ alicia

2010-03-13 @ 16:27:52
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0