powderfinger

tjosan.

tror att min mage har börjat gjort ont idag, förberder mig inför smärta. haha nedå. men medicineringen jag går på funkar inte som vi vill, och jag vet inte vad jag ska göra åt det heller. dom vill ju göra klart dom här tre månaderna, sen ytterligare tre månader men med dubbel dos. så vi får se vad som händer. jag önskar mig lite tradolan iallafall..

skolan har rullat på, onsdagens skoldag har passerat och snart är det helg igen. endast en vecka kvar då tills jag åker till fjällen en vecka, sen när jag kommer hem väntar ett lov på mig. känns verkligen inte dåligt på nått sätt.
så jag står ut =)
började dagen med svenska, jenny gick igenom typ hela lektionen. sen hade jag & mattias skol iaf, sen matte. det fanns goda mackor på lunchen också, sen hade vi so. och till sist hade vi gympa.
gymnasiet hade trippelboll så vi fick vara lite här och där. lektionen blev ganska oseriös, så tillslt gick jag och bytte om, sen satt jag&gullan oss och kollade på trippelbollen.
vandrade hem med henne också =)

köpte mig en sallad, och gick vidare till mamma. sen har jag bara sutte här, lite tv & lite dator.
ska lägga ifrån mig den här och lägga ner mig i soffan innan träningen, kanske ska byta om nu och bara gå och ta på mig skorna och åka sen. smartis

heydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0