nails

sara svensson är här igen, hoho

har sovit mig igenom dagen sen sist jag skrev. haha .. kom på mer negatvia saker av medicinen, det klias över hela kroppen, verkligen hela. känns som att jag har löss, haha.. nejmen på huvudet, armarna, ryggen, magen, benen, i ansiktet, verkligen överallt. skitirriterande.
mtv har varit på hela dagen också, allt från the hills, americas best dance crew, taking the stage, och the peak. kan ju tycka att det är rätt bra serier på mtv ibland, mjaaaaaaaaa.....u

ska nog försöka måla lite fina naglar sen. roligare att måla när man har långa naglar, och duktiga jag har inte bitit på mina på ett tag. så dom är längre än vanligtvis nu, så lika bra att passa på. brukar vara duktig på att låta bli dom när jag har fina naglar också. så nu jävlar!
fast jag vill inte ha så mkt längre än vad dom är nu, är ingen nageltjej egentligen. gillar nagellack och mönster mest. och nu sitter jag här och pratar naglar, lika bra att sluta skriva. haha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0