mistake

hejsan.
var några dagar sen jag skrev, och min anledning till detta är att jag är sjuk. fast imorgon ska jag på skolan, jjag måste även om jag vill eller inte. ha så mycket jag måste göra satt.
åkte in på sjukan igår, kom hem med nya mediciner och lite ny information. jag kan tycka att informationen va både förvånande och bra, men medicinen som jag fick som skulle hjälpa. den hjälper inte. så hopppet om den sjukdomen rinner ut i sanden lite, menmen. jag fortsätter hoppas. har haft sjukligt ont senaste dagarna, så allt känns rätt meningslöst.

har inlämning om andra världskriget på fredag, och idag blev det lite ändrade planer. så jag måste sätta igång och försöka hinna klart. tror vi har ett kemiprov imorgon också om jag inte minns fel. känner ingen ork till nånting, vill bara ha den här veckan överstökad.
ska skriva på SOn nu. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0