helg

hejsan

äntligen fredag och äntligen helg. den var efterlängtad. har inget speciellt planerat, men jag har så pass ont i magen ändå att jag känner endast för att ta det lugnt. så det är precis vad jag tänker göra också.
var hur trött som helst imorse när jag vaknade, och är fortfarande. skolan har rullat på som vanligt också.

vandrade hem i min ensamhet, och när jag var vid malin så kom mormor med barnen och frågade om jag vill följa med in och fika lite. så jag hängde med in och gjorde det, sen gick jag hem till pappa. ska ringa moder och höra om hon kan hämta mig sen också.

var på hockeyn igår med julia också, de var ju trevlans. och förhoppningsvis gåre det bättre för timrå nästa gång.
nejmen nu orkas jag inte sitta här mer.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0