hate on me

klockan slog ett för några minuter sen, och jag är dötrött.
löpträningen blev inställd, och det tackar jag gudarna för. hua tror verkligen inte att jag hade orkat det. har träningsvärk, men jag kan faktiskt röra mig normalt =) sen har jag ont i magen som en stucken gris. min rätt så nya medicin funkar ju inte så jag tar tradolanen också, känner att jag inte att stått ut annars. så nu får det bli så, det negativa är att jag blir så jävla trött av den. så om jag ksulle lägga mig nu skulle jag nog somna. och jag känner att det skulle vara skönt, så efter jag skrivit det här kanske man ska ta och mysa ner sig i soffan. jens&mamma är ju inte hemma ändåsatt.

det är söndag också, går bara till torsdag som tur är! kännsssss hur bra som helst. sen tar jag lov kan man säga. sörberge har öppet hus på torsdagkväll, så jag är snäll och ställer upp ska vara där. ska hjälpa tilll litegranna, och då får vi ledigt dan efter. känns hur värt det som helst ju.
sen på söndag om precis en vecka, åker vi till fjällen. tror att det blir roligt i år. vi ska nog ta ett besök till åre och så, och anton skulle med i år också. plus lillVera. mycket folk, plus att det är skönt att få komma bort också. jävligt skönt.
när vi kommer hem från fjällen, ja då har vi påsklov. hur bra är inte det då?
förhoppningsvis har jag inte ont i magen, men det har ju nyss börjat så det lär ju inte ha slutat då. men det blir nog bra ändå =)

berättade jag att jag fick vg på mitt engelskaprov? kanske kanske inte, minns faktiskt inte. men det känns jäkligt bra faktiskt. förhopnningsvis kan jag höja mitt g där, och inte sänka mig i matten heller =) känns som att det flyter på rätt bra med skolan nu. men vem vet.. kan inte påstå att nationella har känts så bra. hua nej.
AJA

men trodde dom skulle vinna där ett tag. jag pratade med pappa i telefonen, och då stog det ett ett. sen när vi la på då ringde han upp på en gång och ba "SEBBE GJORDE MÅL NU!!!" haha söta söta pappa..
nej nu ska jag lägga ner mig lite.
vi höres, posshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0