D.c - permanent

tjosan

följde aldrig med pappa på ica förut, orkade inte.
har inte gjort nånting förutom att sitta vid datorn, kollat på tv, och ätit middag. kvart i sex har jag träning, ska ta mig igenom ännu en timme. jag håller mig aktiv iallafall, haha ..

har huvudvärk, och mitt ansikte har idag blivit alldeless knottrigt. fattar inte vare är för nånting, men förhoppningsvis försvinner det inom kort.
sitter här och önskar mig massor av pengar. tänk va skönt att inte behöva oroa sig om pengarna verkligen räcker den här månaden. så jag ska försöka satsa på ett roligt och välbetalt jobb.
men först väntar flera år av pluggning................

ska iallafall börja lägga undan 200 kr i månaden. har verkligen bestämt mig för det. så det är en början för lite extrapengar :)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0