beautiful soul

tjatja

elin drog precis, hon följde med efter skolan. promenerade med henne julia & hem efter skolan, en efter en vek dom av och tillslut vare bara vi kvar. vi gick ett varv runt sörberge innan vi gick till pappa. skönt att få sig en liten prommis ibland, speciellt i denna sol. fast idag vare lite kallare än vanligt faktiskt :sss ogillas
kom hem, åt middag. sen satt vi oss här.

hade gymmet på gympan idag, gjorde några starka insatser. haha ...
FICK VG PÅ MATTEN OCKSÅ, chocken jag fick. skitglad*!!! hur det gick till vet jag inte, men jag gjorde det. och känner mig väldans nöjd! ihooooooooooooooooo =)=)=)

lunchen skulle ha bestått av tunna pannkakor, men icke. stor besvikelse faktiskt :( fick i mig en hårdbrödmacka iallafall, verkligen mättande. heheheh

ska vandra upp till träningen, musik i öronen så går det bra. skönt ännu en gång =)
haha hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0