b j

Morsning

matte skjutsade ner mig och pappa till farmor igår, hon & monika var barnvakt åt Kid. och för dig som inte vet, så är monika min faster =)
och HUA va fin Kid är, helt sjukt va söt.
pappa fick iallafall i sig lite mat, och sen gjorde vi inte så mycket mer. efter en stund gick jag och pappa hem igen, i en jävla fart också. endast för att vi skulle hinna till ica innan det stängde.
skulle egentligen köpa glass till mig, men det fanns inga goda smaker så då sket ja i den. köpte en festis iallafall :) la mig ppå en gång när vi kom hem och kollade på glee. har dom första avsnittena.
nu funderar jag bara på om jag ska bränna mer oth avsnitt, eller glee. för skivorna börjar ta slut så jag måste välja. haha vilka problem.
kommer ju ändå få dom andra avsnittena sen hur jag än väljder. menmen.

jag och pappa ska snart promenera till ica för att köpa lite mat till imorgon, jag ska kocka lite =) haha.. förhoppningsvis blir det bra.
ska gå och klä på mig nu, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0