sunday

är hemma nu, haft riktigt kul faktiskt.
kom hem ett igårnatt, åt korv och sen gick vi och la oss.

vid tolv åkte bussen från navet i fredags, 6 timmar senare var vi i stockholm. vi fick kliva på båten nästan på en gång. kom till hytten, haha åt lite chips. fixade oss, och sen gick vi och åt mat. sen satt vi oss vid dansen, var först nån jävla show men sen kom bandet. folk dansade på som fan och sen stog ju jag och julia där också. träffade lite folk och sen vid 1-2 nångång drog vi upp till discot. var inte alls lika mkt folk som förra året men det funkade iaf.
känner att det inte är så intressant att veta nå mer.
men vi dansade och hade kul iaf.

idag ska jag färga håret igen och klippa mig lite till hade jag tänkt.
och nu är till inte mycket kvar av skolan, plus att sista veckan aldrig är jobbig. bara en massa lek och skoj typ. fast det känns lite jobbigt med fotboll på tisdag, men jag ska väl orka stå på planen iaf.
tror att elin skulle vara snäll och bjuda mig på bio imorgon om jag fattade det rätt. och om det blir så ska det bli riktigt trevligt, längesen vi gjorde nånting annat än ingenting typ ;)

har inte så mycket att skriva, och när julia har skickat alla bilder från båten till mig kommer det nog upp här kan jag tänka mig. blev inga bilder utanför hytten, haha.. men ni kan väl leva med det hoppas ja.
men ska rulla vidare nujag, hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0