move along

färgningen av håret = det blev bättre, men inte perfekt. så vi får se om jag färgar nå mer, känns väldigt onödigt och slitigt. haha ..

har sovmorgon imorgon och nu ska jag lägga mig och kolla på en film, julia skulle egentligen skicka bilder men inte kom hon tillbaka inte. så det får bli nån annan dag.
imorgon väntas bio och SATC. har hört lite blandade kommentarer om den men jag förväntar mig att den ska vara bra. så vi märker väl.

ENDAST 4 DAGAR KVAR!! känner mig skitglad, ska bli så jävla kul att äntligen få gå ut nian. samtidigt är det lite tråkigt att lämna alla i klassen, men vafan. som om vi aldrig nånsin kommer ses igen då. haha, jag ser framåT! förhoppningsvis torpshammar också, hähä..
och på lördag fyller jag 16 hela år. önskar jag vore äldre men nej, synd.

aja. valentines day väntar, så jag måste kila. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0