take a bow

åååmen gud jag uppdaterar... :o
haha riktigt ovanligt*
en vecka kvar, håll ut

igår tog jag tältet och storväskan och rullade bort mot moa. kvällen bjöd på mario, moa viktor&anton, årets första dopp, och en natt i tält. hade ännu en riktigt trevlig kväll med moa, snart flyttar vi ju båda så det gäller att passa på ..
packade ihop tältet imorse när vi hade vaknat, vandrade upp till hennes hus och åt god frukost. efter det gick vi och spelade mario, så sjukt roligt spel. älska

idag skulle dom åka på lögdö så jag rullade hem. gick ut och la mig på studsmattan med musik i öronen. efter många timmar där ute skrämde mamma livet ur mig när hon kommer och slår på studsmattan, hon skulle ut och springa sen lovade jag att jag skulle följa med ner och bada. och som jag lovat blev det.
efter att ha hängt på traktordäcket ett tag och kämpat mig upp på bryggan gick vi upp igen. jag tog ner lite tvätt och mamma gjorde mat, revbensspjäll och sallad. gottgott =)

på minde än 24 timmar har jag haft sendrag på två olika ställen, haha det kanske inte är ett dugg ovanligt men det känns så sammanträffande på nått vis.
sendrag #1 = vaden - inatt när jag sov, gjorde ont som fan och jag hade sagt nånting till moa också som jag inte kommer ihåg alls. haha.. (Y)
sendrag #2 = tån bredvid stortån, höger fot - förut när jag kämpade mig upp på bryggan. när mina muskler knappt orkade dra upp mig själv mer ja då kommer ett jävla sendrag i tån. kände att det verkligen gjorde saken bättre. gjorde också skitont.

jens är på svensexa, mamma ska iväg och färga håret tills bröllopet. jag = ensam hemma ett tag. tänkte se en film, tare lilla lugna. men jag
hörde rykten om att jag kanske får besök, vi får se vi får se :)
blir hur som helst en lugn kväll, helt klart.


har fått en jävla bikinilinje nu iaf, grymt och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0