sunset blvd

Din kropp:
hur lång är du:
  176 cm
hur mycket väger du:  15 kg för mycket
vilken sko storlek har du: 39
är du nöjd med din kropp: aldrig varit
skulle du kunna plastikoperera dig: ja
välj en sak du tycker är fulast på dig: allting
vilken ögonfärg har du: blåa
vilken hårfärg har du: brunt

har du lång överkropp:
ja
har du långa armar: ja
har du långa naglar: nej
har du en finne just nu: flera stycken

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu:
är trött, det är varmt, och jag har ont i magen. ska inte klaga
vad tänker du på just nu: att jag borde gå i duschen
saknar du någon just nu: ja
gillar du någon: nej
är du kär: nej
är någon kär i dig: hua enj
älskar du någon: ja
hatar du någon:  tror inte jag hatar nån, bara ogillar för jag känner dom inte
hur är du om du är hungrig: hur jag är ? som vanligt? ingen aning
hur är du om du är trött: lite olika
om du sovit i tre timmar: beror på om jag sovit tre timmar på natten eller mitt på dagen.

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta:
nått coolt, typ freja eller nått
du skulle egentligen velat bo: haha torpshammar??
din högsta önskan är: att vara nöjd med mig själv
du skulle vilja ha: pengar


Ditt rum:

vilken färg är det i ditt rum: svart och grått typ

har du en tv i ditt rum: ja
har du en dator i ditt rum: nej
har du en säng i ditt rum: vad troru ?
vilken färg är ditt påslakan: svart&rött. rolling stones for sure
har du kläder på ditt golv: hos pappa
har du tidningar på ditt golv: nejdå
har du något annat på ditt golv: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0