se upp för dårarna

tjatja'
värmen håller i sig känner ja, har solat två dagar nu och randen börjar ta sig. har typ 4 dagar på mig att inte se ut som ett lik på bröllopet, så jag kämpar på :)
min pigmentfläck har kommit fram nu också, haha snyggTTT


fick inget besök igårkväll men det gjorde absolut ingenting, hade trevligt ändåja =)
jag och mamma slog på en film när hon kom hem, fast efter en stund slog vi av den och gick o la oss. har ingen aning om när jens kom hem inatt men jag såg idag att han inte mådde som bäst iallafall, haha ....

söndag idag, vilket betyder att imorgon börjar jag kobba igen. men med ett jävligt stort leende på läpparna kan jag tala om att det är sista veckan! sjukt skönt kan ja lova. blir bättre när pengarna rullar in på kontot också, haha ja då kommer det kännas bra kan jag tänka mig ;P

nej nu ska jag göra nånting annat, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0