paperweight

tjena bloggäään, uppdateringen är inte riktigt som den ska än. men det kommer väl

ígår vare bröllop, mamma och jens gifte sig. haha trodde jag skulle svimma innan vi fick in i kyrkan, sjukt va nervös jag var. men jag ramlade inte iaf, så det gick bra :)
efter vigslen drog vi till festen som var på bsk. hade riktigt kul, åt mat, sjöng, dansade och hade oss. jag och ellen kom hem halv tre inatt, och då var vi verkligen inte dom sista heller. haha ellen drog en vurpa på gräset också, riktigt snyggt måste jag säga! :D
(kommer bilder nån annan dag)

vet inte alls när jag vaknade imorse, vet att ellen var vaken iallafall. låg ett tag, planerade ett besök på birren. klev upp, fikade, fixade oss, sen skjutsade lotta in oss.
kom hem med ett linne, en tröja, en väska och tre ramar. det kanske kommer bilder nåndag, vi får se hur det blir. åt god mat på donatello också, kebabtallrik ;)
sen hämtade johnny oss strax efter 6. och nu är jag hemma, har duschat och hängt upp sakerna.
vet inte alls vad jag ska göra, men det lutar mot hemmakväll. har inga andra planer iallafall =)
men nu ska ja gö nånting annat, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0