little house

tjoho

första träningen igår sen uppehållet. haha fyfan va det sög, tror jag klagade mig igenom hela träning. har träningsvärk idag också, gör ju saken mycket bättre .. :)
drog iaf hem, duschade och så. sen rullade jag bort till mamma i väntan på besök. inside man och sprite stog på schemat, hade riktigt roligt  :)
när jag kom till pappa slog jag på en rulle, bring it on. va skittrött men jag lyckades se hela ändå, fast inte långt efter att jag slog av den somnade ja. haha..
vad dagen har att erbjuda vet jag inte än, jag ska nog ta det lilla lugna. vi får se.
och
imorgon ska jag nog vara med alicia, tror det iallafall. det var ju ett tag sen så det ska blir trevlans.
men nu lämnar jag detta inlägg för nånting annat, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0