lies

visste du att:

att jag vill - ha svar
att jag har -
att min senaste kyss - var med ellen ;p
att jag lyssnar mest på - musik
att jag funderar på - kvällarna
att jag pratar - en hel del
att jag inte gillar - snö
att min första riktiga kyss - var längesen
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - nått jag nog vill ha
att jag gillar att - vara glad
att jag alltid kommer älska - tjejerna
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - för nån dag sen till oth
att min mobiltelefon är - gammal
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på klockan
att innan jag går och lägger mig - väntar jag på sms
att idag har jag - jobbat.......
att jag just nu tänker på - mamma och jens bröllop
att ikväll ska jag - sova
att imorgon kommer jag - jobba sen tältning med moa trorja =)
att jag hoppas - det blir bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0