collide

Är du kär?
- nej
Är du ihop med nån?
- nix
Är du en sportfåne?
- nja vene
Är du rik?
- nej inte än ;)
Är du shoppingsugen?
- ja faktiskt
Är du ressugen?
- kan ja lova
Är du skolsugen?
- inte direkt, inte idag, inte än ..
Vilken film såg du senast?
- en liten bit av spiderman 3
Vilken internetsida besökte du senast?
- blogg.se
Vad sa du senast, till vem?
- godnatt
Vad gjorde du i förrgår?
- var på lögdö en stund och avslutade kvällen hos moa
Vad har du gjort idag?
- ingenting, suttit här.
Vad ska du göra ikväll?
- jag ska lägga mig i tid, alarmet står på kvart i 6 imorgon..... -.-
Vilket land besökte du senast?
- thailand baby. tycker inte finland räknas med tanke på att det endast var några timmar, plus att jag var på en båt
Vad såg du senast på tv?
- fotboll ;)
Senaste köp?
- två drickor
Vad har du på dig nu?
- mjukisbyxor & sovtröjan, + underkläder
Är du vegitarian?
- nejeller, kött in my heart.. haha
Gillar du att laga mat?
- jag hatar det inte iallafall
Håller du det städat?
- njaaaa.. inte just nu iaf, mitt rum kan vara det äckligaste&dammigaste i sörberge..
Vad gör dig lycklig?
- vänner & familj helt klart.
Vad gör du just nu?
- den här listan.
Lyssnar du musik just nu?
- ja
Favorit-mat?
- jag har nog flera. kött&kroketter, ris kyckling&curry, pannkakor bla..
Favorit-godis?
- choklad
Tar du många "ego-bilder"?
- haha ja hua
Gillar du att fotografera?
- ja
Egen mobil?
- yes
Egen kamera?
- det med
Egen dator?
- inte helt egen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0