alltså bilden .. jag dör va rolig HAHAHAHA...

dsc01258 (MMS)

alltså bilden .. jag dör va rolig HAHAHAHA. måndagar är värst, man bara väntar på att resten av veckan ska gå. man hör fläktarna och det svaga ljudet av radion extra mycket, och man längtar hem till någonting helt annat. haha det jag vill komma fram till är att jag vill ha helg .. igår kom ellen och viktor förbi, och sen när ellen åkte kom moa och anton. såg på film och sen satt vi oss vid älven.... Tills det började regna, haha fyfan vad det åskade. Åkte iaf hem till moa och såg fotbollen, sen fick jag skjuts hem av viktors föräldrar. Och det var min dag det, mycket trevlig. När jag slutar idag ska jag lämna moppen på lagning sen får vi se. Men nu ska jag vara social, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0