wonderwall

hej


kollade klart på fjärde säsongen av oth igår........... väldigt tröttsamt. började läsa ena boken efter det också, känns inte som att jag är fast. som med twilightböckerna, dom ville jag inte lägga ifrån mig. men det känns inte svårt att lägga ifrån mig den här boken. haha nörden.
la ifrån mig den när jag insåg att jag inom kort skulle somna. sen antar jag att jag somnade, för jag minns inget efter det. blev väckt av pappa imorse, tolv var nog klockan. tyckte han sa det. låg kvar och drog mig lite, sen fortsatte jag läsa på boken lite. ja det blir bättre, men jag är fortfarande inte fast. men det är inte dålig iallafall.

sen klev jag upp, kom knappt ner för sängen. älska träningsvärk................
tog mig iallafall en skål med flingor, jag mamma och pappa ska bli nyttigare. ett försök skadar inte :) klarade mig rätt bra sist ju. i vinter tänkte jag verkligen satsa och ta tag i det här, så jag börjar nu.

idag ska vi äta kyckling och ris!!!!! oooooooooohhhhhh vad jag har längtat. mummmmmmaaaa.

men hejdå nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0