stop crying your heart out

JAAAAAAAAAAAAAAAAAG KAN INTE SITTA STILLLLAAAAAAAAAAA!!!! SÅ HIMLAAAAAAAA GLAAAAD, HAR TRÄFFAAAT MIN ABSOLUTA IDOL IDAG!!! :d:d:d::D:d:d::D:D::D:D:D:D:
ELAK!!! ELAK!!!!!



hahha nejdå, tänkte vara lite fjortis för en stund..
det jag ville komma fram till var att jag fick martins autograf idag, haha

jag somnar inte föränn två tre på nätterna, skitirriterande. jag är trött. men inte fan somnar jag. nu känner jag mig ilsken. jävla skit.
vilket gör att jag är dötrött på mornarna, idag också. haha..
ville verkligen inte kliva upp imorse, men vad gör man inte för sig själv. ska jag komma in på nått gymnasium äre fan dags att ta tummen ur arslet och sätta igång. så jag steg upp kvart i sex. steg in i duschen, steg ut, fixade mig, och åkte sen till skolan.
dagen har rullat på, har inte kommit in i arbetarposition ännu. men vem vet, det kanske kommer imorgon. förhoppningsvis.
träning idag, målvaktsträning va jag vet. hoppas det går bra med mig, min hals, och min tränare.. vem det nu är, haha.

vandrade hem med fröken söderberg idag, hon vurpade två gånger. sen pratade vi en del intressant, brukar vara så med henne. hähähäähäh .....

ne nu ska jag sluta skriva, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0