son's gonna rise

goddagenS

hade det jävligt svårt att somna igår. läste klart en bok, sen låg jag bara där och stirrade rakt ut. tillslut gav jag upp och gick ner o la mig i soffan, slog på teven och kollade lite. efter att jag stängt av den, låg jag bara och stirra igen. men tillslut somnade jag iallafall.
så jag vaknade strax efter tolv förut, eftersom jag har åkt på halsfluss blir det ingen skola förän på onsdag. om jag ens är tillräckligt frisk då, vet inte hur länge det smittar satt. men på onsdag är jag ganska säker på att jag är Back On Track. så det går nog bra, förhoppningsvis kan jag vara med på cupen också. men som sagt vet man aldrig med mig, det kanske blir värre. för det skulle ju inte förvåna mig ett dugg satt, menmen.

tänkte kolla runt på lite sidor och sukta efter kläder.
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0