missing you

mmmmmmmmm hejsan.

imorse var jag bra mycket duktigare än igårmorse. haha alarmet ringde, jag stängde av det, och sov 45 minuter till. sen kommer mamma upp och ba "godmorgon gumman....." paniken jag fick eftersom jag aldrig blir väckt. så där rök den duschen jag hade planerat in. MENMEN. imorse klev ja upp iallafall,duschade och sen fixade mig som vanligt.
skolan har rullat på rätt bra. har fått en del jobb gjort, så det är skönt. har gjort gymnasievalen idag också. det var vldigt pirrigt att trycka på bekräftavalknappen, hahah.. men det blir nog bra.
blev iallafalll handels på första, SAMHÄLLE :o:o:o:o påandra, och flygtstekniker på tredje. är lite förvånad sj över mina val, samhälle har ju varit uteslutet sen länge. men titt på fan, efter öppet hus igårkväll har jag fått helt andra syner. så ja, men jag hoppas på att jag kommer in på handels iallafall =)

vandrade hem med elin idag, försöökte plugga men första uppgiften var för svår för mig. haha så jag gav upp. slängde iväg ett sms till fredrik, som jag sedan blev uppringd av. han ville att jag skllulle komma o kolla på träningen iallafall, eftersom min hals aldig verkar vilja gemed sig. så jag gdet =)

ursäkt hur bokstäverna är, de nptt fel på mitt tangentrd. så jag slutar skriver nu innan delir för mycket fe
hejdååååååååååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0