Lovely Tonight ~

maten förut var väldans god, satt finfint den.
förutom min träningsvärk, så har jag fått ont i halsen också... -_-
älskar att ha ont och vara sjuk, verkligen.
menmen jag överlever väl.
imorgon börjar min första målvaktsträning, vi märker väl hur det går.

har inte tagit mig till att ringa nån eller nått idag för att göra nått, tänkte att det bara blir en större plåga för den jag skulle ringa till pga min träningsvärk. klagar en del när jag har ont. dålig egenskap jagvet, haha menmen.

så har iallafall stannat inne hela dagen idag, medans pappa har gått ut och gått två gånger :s det ör typ 20 grader kallt, inser inte hur han ens kan tänka tanken. men han hade den så kallade rånarluvan på sig, och skitfult var det också. haha

kan lika gärna slänga in lite musik.
för både din och min skull.
jag har tråkigt.

Citizen cope - Son's Gonna Rise
Gavin Degraw - Jealous Guy (Acoustic Version)
Oasis - Stop Crying Your Heart Out
Tyler Hilton - Missing You (Acoustic Version)
Jack's Mannequin - The Mixed Tape
Joshua Radin, Maria Taylor - When You Find Me
Oasis - Wonderwall
Jet - Look What You've Done
The Killers - All These Things That I've Done
Feist, Constantines - Islands In The Stream

tack för mig, häjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0