lasagne

sitter här i soffan och lyssnar på min väldigt mycket förbättrade spotifylista, ska snart sätta igång med middagen. ska servera lite lasagne till mamma och jens när dom kommer hem, frågan är om jag kommer klara det. det svåraste jag gjort i matväg är typ pannkaka, haha..

imorgon tänkte jag faktiskt gå på skolan, vi lär ju märka nästa vecka vilka som är hemma och är sjuk. haha, jag har faktiskt ingen aning om jag är frisk än, mig jag känner mig betydligt bättre iallafall. så jag hoppas att det inte finns några bakterier kvar, så jag smittar alla andra. men jag är säker på att det inte är någon fara, både jensan och mamma har klarat sig, ändå har dom varit runt mig enda sen jag blev sjuk satt. så det är lugna puckar :)

jag slog på lite eva och adam igår innan jag somnade, kollade på några avsnitt. sen slog jag på filmen. grinade som en snorunge i slutet, haha... och idag när jag vaknade slog jag på australia, älskar den filmen. och jag grinar lika mkt varje gång på den också, hahaha........... k ä n s l i g a s t . s e ( Y )

nu ska jag läsa igenom receptet och sen sätta igång, jag är fan peppap på dethär. ska bevisa att jag också kan laga mat =) men jens lovade att dom inte skulle bli sur om det blir äckligt, haha..

har inte tid med det här, hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0