johnossi

Jag har insett att min senaste kyss: var väldigt längesen
Bebisar är: sööööööööööta

Jag lyssnar på:
  18 karat gold just nu
Jag pratar: en del faktiskt
Jag tycker om : mat

Jag avskyr när folk: är idioter
Min bästa vän är: jag har flera, men elin kan jag väl säga =)
Min första bästa vän hette: ellen källman
Kärlek är: inget för mig, haha ..
När jag borstar tänderna: går jag oftast runt
När jag lagar mat: blir det bra, för jag är bäst

Det sexigaste yrket är: typ brandman eller liknande,
Jag är rädd för: mycket
Den värsta känslan är: jobbig

Den bästa känslan är: när det känns som att det inte kan bli bättre, när man är lycklig

Jag är bäst på: allt
Jag är sämst på: inget, haha nejnej. mkt
Om jag va ett djur skulle jag vara: nått jävligt bra, nått oslagbart.

Jag kommer alltid att vara: större än andra
Det finaste som finns är: kärlek
I sommar: ska jag göra en hel del hade ja tänkt
Sist jag grät var: inte längesen. häromkvällen bara
Jag kan: mycket.

Jag kan inte: sjunga
När jag vill tänka går jag: ner till älven ibland.ellerupppårummetochmålaroskriverlite
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka före mesta 
Min mobiltelefon är: en oldie och dålig

När jag vaknar på morgonen: vill jag sova vidare
Innan jag går och lägger mig: läser, målar, eller ser jag på film
Just nu tänker jag på att: det snöar jävligt mkt ute, och hur jag ska komma hem till mamma
Idag har jag: varit på skolan
Ikväll ska jag: plugga
I morgon kommer jag: vara i skulannnnnnnnnn
Jag vill verkligen kunna: sjunga & träna mig smal på en dag, haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0