fredag

morsning......

har så jävla ont i halsen, finns inte tillräckligt med ord hur ont jag har. sitter här med två påsar halstabletter, och ber till gud att det ska gå över. JAG ORKAR INTE, jävlaskithalshelvete.

igr när jag gick och la mig hade jag lite problems med att sova, men efter lite tvtittande antar jag att jag somnade rätt snabbt. nångång vid tre inatt fick jag sms av alicia, det stog att hon hade drömt nånting och att hon inte kunde somna om.
imorse när jag vaknade skulle jag kolla vad klockan var, så hittade jag telefonen i sängen, också hade jag börjat svara alicia, men sen somnat mitt i allt. HAHHAHAHA, jag hade kommit till 'haha nu väckte du' ..... tror att det ska stå mig där, men vem vet. lite smått roligt vare iallafall.
kunde inte somna om första gången jag vaknade pga halsen, så jag låg bara där och led och kämpade med att svälja då och då. tillslut gick jag upp och kissade, sen la jag mig i pappas säng. funderar fan på att överta den sängen, pappa sover ju alltid i soffan ändå............ hmm ska funderas på iaf.
drog på mig mjukisbyxor, ett täckte och ett överkast. lite kallt i det rummet eftersom vi inte får ner handtaget på våran balkongdörr, HAHA.. men nånstans där somnade jag iallafall, vaknade vid tolv igen.
men fortfarande med sveriges ondaste halsont.

:@

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0