aras

chaaaaaacha.

slutade gårdagen med halsont, började dagen med halsont. slutar den här kvällen med halsont.
vaknade väldigt tidigt imorse igen, slog på filmen jag aldrig såg klart igår. insåg att jag hade så jävla ont i halsen så jag gick ner. väckte mamma och jens, så dom fick ringa till nån vårdcentral i stan.
sen en halvtimme efter det åkte vi in.
slutade med att jag har halsfluss, ska äta penicillin i tio dagar, 6 gånger om dan. hon på apoteket sa att jag var 'väldigt' sjuk, med tanke på att jag fått dubbel dos och så.
så jag lider somfan här hemma, men jag lyckades få i mig mat nyss. stolt jag är över mig själv. har knappt kunnat svälja mitt eget saliv på hela dagen, har till och med släppt några tårar pga smärtan. jag har sår och blöder i halsen, plus att jag har feber. känns som att jag har turen på min sida, hatar dehär. allvarligt hatar.

mennnneee nu ska vi inte klaga mer, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0