almost lover

hejsan.

är hur trött som helst idag, vill helst gå och lägga mig. men då är risken att jag inte somnar inatt, och då blire bara fel imorgon, eftersom vi har samling sju på söndag måste jag lägga mig i tid imorgon. så för den sakens skull, går jag inte och sover en stund nu. långsökt det blev, haha

fick bli mjukisbyxor, linne, huvtröja och halsduk idag. + uppsatt hår. har njutit av trevligt sällskap hela dagen också, älskar min klass för tillfället.. sjukt att vi strax ska skiljas, :(:(:(:(: sadface bigtimes.
menmen, vi allla överlever hoppas jag.
har under dagen tagit mig igenom en väldigt väldigt tråkig bildlektion. bild brukar ha eb bra effekt på mig, jag gillar det. men inte idag, hua. känner inte att urgamla tavlor, kända konstnärer osv intressar mig så mkt. trodde jag skulle somna där ett tag. men icke. sen har jag varit med om att edvin först ramlar över mig, sen kommer alla andra och lägger sig ovanpå. MEN EN KÄMPE SOM JAG TAR SIG TYDLIGEN IGENOM ALLT. hahhaha.. kan inte påstå att engelskan var rolig hellerrrrrrrrrrrrr.
hua vilka klagomål det blev nudå.

lika bra jag slutar nu, så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0