verklighet

jag vill så mycket mer, jag har så
många drömmar. men världen är stor,
och stjärnorna är många.
ögonblick är nånting jag vill ha, men vem tar sig tid?
jag vill minnas mig själv och mitt liv som nått bra, jag vill
vara nöjd och inte känna ånger i slutet.
jag vill vara glad över mina misstag, jag vill vara ledsen över sånt som har
varit värdefullt men som inte är kvar. jag vill ha känslan att jag
har lyckats med mitt liv. känslan när man vet att man inte
kunde ha gjort det på nått annat sätt, på ett bättre sätt.
jag vill ha dagar då jag grinar tills tårarna tar slut, jag vill
minnas dagar då jag känner mig som lyckligast i världen.
jag vill ha tidiga morgnar och sena nätter.
jag vill vakna upp bredvid någon och känna mig älskad.

men jag orkar inte drömma mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0