McDonalds cup

mhej.

drömmer väldigt mycket om nätterna nuförtiden. dock var nattens dröm inte lika bra som alicias, haha .. fick skjuts av mamma imorse, skönt att slippa gå i denna storm. har haft trippelboll hela dagen, och vi slutade som tvåa. först spelade vi klart volleybollmatcherna, sen spelade vi alla tre sporter mot samma lag, sen likadant igen fast mot ett annat lag. efter många matcher och vinster så kom vi till final. det blev oavgjort i fotbollen, i innebandu vann vi. hahah rappe kom i maten och ba: vi kommer piska er på innebandyn.. vi hade nog inte förväntat oss annat heller med tanke på vilka dom har i sitt lag. hahah men se på fan, vi vann och gudars skymning va arga dom var. vi ledde därmed o volleybollen. men efter många missar osv så förlorade vi. mig gjorde det ingenting, jag ville bara hem. har så otroligt otroligt ont i magen, och min tradolan är slut :'(
men vissa blev väl lite less, menmen. dom överlever nog

promenerade hem i världens fart, kom hem hur lökig som helst. haha.. blir hämtade lite senare  av amanda, ska kolla på 95ernas match. sen halv tio har vi match också. smått nervös faktiskt, och min mage göre inte bättre. hoppas på det bättre. lycka till sara ikväll, och hejdå bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0