malin

h e j s a n

min mage gör ont igen, och mitt huvud har icke slutat värka. pappa tror det har med vitaminbrist att göra, jag själv har ingen aning. jag vet bara att det är jävligt irriterande.

OCH DET ÄR DÅLIGT VÄDER IGEN, JAG BLIR GALEN.

efteer en väldigt kall prommis hem, förutom sista biten då jag fick skjuts av moster. så har jag iaf fortfarande ont i tårna, känns som att den lilla olyckan från förra vintern visar sig. det smrätar. men jag överlever.
fick middag, och sen hamnade jag här. har träning kvart i sex, mitt största problem just nu är skjutsen. sen kommer nog min onda kropp. sen imrgon kommer träningsvärken vara ett problem. hoppas hoppas hoppas på att fredddan tare lite lugnt med tanke på cupen som är till helgen, jag vet att det är dumt att hoppas eftersom att det är fredrik vi pratar om. men alla får väl drömma. funderar iaf på att lägga mig och sova lite. sådär innan träningen, haha peppad tjej..

kan ju läggga in en liten titt på dagens också. hähä



hejdånu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0