lost

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? det vet jag inte ännu
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nix
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? elin
4. Hur lång är du? 1 7 6 c m ........... -_-
5. Vilken är den senaste filmen du sett? minns inte
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa mest. fast det beror på till vem
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda a a 
9. När såg du senast din mamma? nu, hon sitter därborta
10. Icke godkänt i något ämne? nej
11. Mvg i något? inte de heller
12. När vaknade du idag? 06 00
13. Vilken är din favoritplats? jag vet inte, har vet många bra ställen
14. Vilken plats föredrar du minst? ute i snöstorm
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? på ett jävligt bra ställe
16. Hur stor är din säng? dubbel
17. Vad sover du i?  tshirt & trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? fura
19. Var har du bott/bor? örnen, radhusgatan, mogatan, björkgatan. och just nu, trädgårdsgatan & stenvägen
20. Tycker du om kinamat? ja
21. Tycker du om kaffe? nejnej
22. Vad dricker du helst till frukost? vatten. fast äter jag flingor har jag i mjölk
23. Kan du spela poker? jag är bäst bara nån berättar hur man gör innan
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? george bush :D haha .. nejmen jag vet en, eller tvårå
25. Vill du ha barn? ja
26. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska kanske
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? både och trorja
29. Vad spenderar du helst pengar på? det jag vill ha
30. Är du cool? finns ingen coolare
31. Kan du rulla med tungan? haha ja lite iaf
32. Vem är den roligaste människan du känner? jag sj ;p nejmen mina vänner e kula dom
33. Vad har du för ringsignal? vibrationer
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? vet inte, mamma kanske har
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? telefonen
36. Kan du byta olja på bilen? om nån säger hur man gör först så
37. Vilken var den senaste boken du läste? som om ingenting
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? nej
39. Dansar du i bilen? om jag är på det humöret, så kanske ja
40. När var du i kyrkan senast? konfirmationen
41. Hur många hål har du? haha ja det är frågan
42. Har du någon piercing? japp
43. Har du någon tatuering? nei
44. Gillar du någon just nu? ja, flera stycken
45. Har du provat droger? nej
46. Röka eller snusa? glass
47. Har du pojkvän/flickvän? nee
48. Vad är ditt mobil nummer? 0706646913
49. Vad ska du göra ikväll? T A D E T L U G N T durå ?
50. Har du några syskon? jajajajjajajaaa 1
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 158,98 exakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0