lördag

goddagens

sitter i vardagsrummet med en massa andra, michaela fyllde år förra helgen så idag firar vi. har ont i magen så det blev icke mycket mat för mig, är ju mätt innan jag börjar äta. haha..
på måndag börjar praoen med malin, ska bli skönt att slippa skolan samtidigt som det ska bli kul att vara med malin hela veckan. elin fyller år på tisdag också, och jag som är kungen av kungarna att glömma bort just på själva dagen. förhoppningsvis kommer jag ihåg det, och en present ska försökas införskaffas också.

tror det blir melodifestivalen ikväll, det är aldrig några bra låtar men det känns som att det är en tradition att se det. såja.
har inte så mkt att skriva, så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0