jw

tjosan.

sitter i soffan med datorn i knät, och med hörlurar i öronen. sitter och lyssnar på låtar jag aldrig nånsin hört förut, men ja gillarom :)

dagen har varit slapp, förutom träningen, den var inte slapp haha .. kom hem, satt i soffan ett tag innan jag gick in i duschen. sen gick ja upp målade lite, innan jag gick ner igen för middag. kött och kroketter stog på matsedeln, INTE ILLA. med vitlökssmör vare ljuvligt...

är även glad för elins skull som köpt sig en kamerajävellll :) smått avundsjuk men jag får ju faktiskt en i födelsedagspresent, och dit är det bara 111 dagar kvar. hähähäähähäh, men jag ser det på ett positivt sätt iallafall =)
alicia har också fått sina bruna converseskor, kul fför henne :):):)

aja, johan kom nu. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0