in for the kill

hallådär.

blev upphämtad halv nio imorse, for sedan vidare till fanny som alla andra dagar denna vecka. imorgon är min sista dag, samtidigt som det känns skönt har det ju faktiskt varit roligt. menmen, så äre med det.
dagen har varit lite långsam, känt mig lite down men inte sjuk direkt. så jag vet inte, blir väl bättre imorgon. kort dag också, härligt. blir upphämtad tjugo över tio, så en timme till i sovmorgon, inte illa.

när jag slutade vid fyra idag tog jag med mig sj ner på staden för lite kik, hittade en födelsedagspresent. hoppas det duger, haha ingen fantasi typ.. jag gilladedeniallafall....
tror jag och elin skulle pallra oss på birsta nästa vecka också, ska då köpa en ram för ett kort jag hade tänkt ssätta upp nånstans. hoppas det blir lyckat bara, vem vet..
sen gick jag vidare på hemköp och köpte mig en mer. sen satt jag mig inne på fanny och väntade in malin.


skippade bara mascaran idag, och kletade på en massa annat.

resultatet

tänkte gå och kolla på oth nu, men jag hatar dom här avsnittena. dom är bra, men lucas friar tilll lindsay, och den där jävla barnvakten hos nathan och hayley. men det ska ses, seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0